אנחנו שומרים על הפרטיות שלך 🔒
האתר משתמש בעוגיות (Cookies) כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך ולהתאים עבורך תכנים.
בגלישה באתר את/ה מסכים/ה לשימוש שלנו בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות
אדמיניסטרציה, שירות לקוחות, • 2004 – 2001: בעלת תואר ראשון B.A במגמת סוציולוגיה – מדעי המדינה במכללה האקדמית ת"א – יפו.<br />• 1993 – 1997: תיכון עיוני ע"ש ביסטריצקי לוד במגמה ביולוגית, בעלת תעודת בגרות מלאה.<br />, 04/1998-01/2000 בחיל הרגלים – מדריכת האמר קרבי בבסיס צאלים. בין החיילות הראשונות שהתנדבו ליחידה בה אנו נוהגות ומדריכות חיילי מילואים וסדיר במערך הלחימה היבשתי. במסגרת התפקיד העברתי הדרכות ומצגות על כלי הלחימה ואופי התרגיל וכן ליוויתי את החיילים בשטח בכל זמן התרגול., 2006-2009 : מנהלת פרויקטים של שילוח בינלאומי <br />(Global Projects and Key Account Manager) – חברת "אוריין" <br />ניהול פרויקטים של משלוחים במסחר בינלאומי (Drop Shipments). התפקיד כלל תכתובת יומיומית וקבועה עם סוכנים ואנשי קשר בחו"ל (בשפה האנגלית בלבד). מעקב, תאום ותפעול משלוחים בים אויר ויבשה. ניסיון וידע רב בכל הקשור לתנאי מכר, ניירת וחוקיות בשילוח בינלאומי. ניהול כולל ועצמאי של מערך העבודה לרבות מעקב אחר תוכניות עבודה של לקוחות החברה. ניהול קשרים בינלאומיים מול סוכנים וספקים, עבודה מול גורמים בכירים בתוך החברה ומחוצה לה, הכנת הצעות מחיר וניהול מו"מ , התחשבנות מול סוכנים, מציאת פתרונות לוגיסטיים ואדמיניסטרטיביים ,הנפקת חשבוניות, תיאומים וסיכומי פגישות עם לקוחות, ניהול יומן, מענה לטלפונים ושיחות עם לקוחות. שליטה בכל תוכנות אופיס ומיומנויות המחשב: הקלדה מהירה, ,Outlook, Windows Word, Excel, Power Point<br /> 2004-2006 : מתאמת משלוחים בינלאומיים במחלקת היבוא- חברת ""DHL<br />מעקב ומתן פתרונות לוגיסטיים למשלוחי יבוא. עיקר העבודה מול לקוחות הליבה של החברה בכל הקשור לתהליך היבוא ושחרור המשלוחים מהמכס בישראל. ניהול מו"מ עם סוכנים בחו"ל (בשפה האנגלית), מעקב וליווי הלקוחות לפני ובמהלך תהליך השילוח הבינלאומי. עבודה מול גורמים בכירים בתוך החברה ומחוצה לה. ניהול כולל ועצמאי של מערך העבודה לרבות ניהול יומן, מענה לטלפונים,שיחות עם לקוחות, מציאת פתרונות לוגיסטיים ואדמיניסטרטיביים.<br />2002 – 2004: מזכירות בכירה ואדמיניסטרציה - חברת "שידורית " <br />עבודה כחלק מצוות מצומצם האמון על ניהול ואדמיניסטרציה של לקוחות ה VIP של החברה. בתפקידי ניהלתי מערך אדמיניסטרציה של לקוחות המנויים בשירות בהם רופאים בכירים, ואנשי עסקים שונים. התפקיד כלל: אחריות ומתן מענה ללקוחות המנויים, ניהול יומן פגישות ותיאום תורים עם פציינטים, שליחת מכתבים, תיאומים וסיכומי פגישות עם לקוחות.<br />
קורות חיים מספר 70452
עדכון אחרון: 15/07/10 18:10
פרטים אישיים
שם מלא: ****
דואר אלקטרוני: ****
גיל: 46
מין: נקבה
מצב משפחתי: רווקה
טלפון ראשי: ****
טלפון משני: ****
כתובת: ****
ישוב: רמלה

השכלה
• 2004 – 2001: בעלת תואר ראשון B.A במגמת סוציולוגיה – מדעי המדינה במכללה האקדמית ת"א – יפו.
• 1993 – 1997: תיכון עיוני ע"ש ביסטריצקי לוד במגמה ביולוגית, בעלת תעודת בגרות מלאה.
תעודות, קורסים והסמכות
  • הכשרה בתוכנות האופיס (Word, Excel, PowerPoint) במסגרת לימודי האקדמיים.
• הכשרה בתכנת "SPSS" : תכנה לניתוחים סטטיסטיים במסגרת לימודיי האקדמיים בחוג לסוציולוגיה – מדעי המדינה.
• הכשרה בתכנת ":"Unifreight תוכנה בינ"ל לאופרציה ואדמיניסטרציה בתחום השילוח הבינלאומי , עמילות המכס והלוגיסטיקה

שירות צבאי
04/1998-01/2000 בחיל הרגלים – מדריכת האמר קרבי בבסיס צאלים. בין החיילות הראשונות שהתנדבו ליחידה בה אנו נוהגות ומדריכות חיילי מילואים וסדיר במערך הלחימה היבשתי. במסגרת התפקיד העברתי הדרכות ומצגות על כלי הלחימה ואופי התרגיל וכן ליוויתי את החיילים בשטח בכל זמן התרגול.
ניסיון תעסוקתי
2006-2009 : מנהלת פרויקטים של שילוח בינלאומי
(Global Projects and Key Account Manager) – חברת "אוריין"
ניהול פרויקטים של משלוחים במסחר בינלאומי (Drop Shipments). התפקיד כלל תכתובת יומיומית וקבועה עם סוכנים ואנשי קשר בחו"ל (בשפה האנגלית בלבד). מעקב, תאום ותפעול משלוחים בים אויר ויבשה. ניסיון וידע רב בכל הקשור לתנאי מכר, ניירת וחוקיות בשילוח בינלאומי. ניהול כולל ועצמאי של מערך העבודה לרבות מעקב אחר תוכניות עבודה של לקוחות החברה. ניהול קשרים בינלאומיים מול סוכנים וספקים, עבודה מול גורמים בכירים בתוך החברה ומחוצה לה, הכנת הצעות מחיר וניהול מו"מ , התחשבנות מול סוכנים, מציאת פתרונות לוגיסטיים ואדמיניסטרטיביים ,הנפקת חשבוניות, תיאומים וסיכומי פגישות עם לקוחות, ניהול יומן, מענה לטלפונים ושיחות עם לקוחות. שליטה בכל תוכנות אופיס ומיומנויות המחשב: הקלדה מהירה, ,Outlook, Windows Word, Excel, Power Point
2004-2006 : מתאמת משלוחים בינלאומיים במחלקת היבוא- חברת ""DHL
מעקב ומתן פתרונות לוגיסטיים למשלוחי יבוא. עיקר העבודה מול לקוחות הליבה של החברה בכל הקשור לתהליך היבוא ושחרור המשלוחים מהמכס בישראל. ניהול מו"מ עם סוכנים בחו"ל (בשפה האנגלית), מעקב וליווי הלקוחות לפני ובמהלך תהליך השילוח הבינלאומי. עבודה מול גורמים בכירים בתוך החברה ומחוצה לה. ניהול כולל ועצמאי של מערך העבודה לרבות ניהול יומן, מענה לטלפונים,שיחות עם לקוחות, מציאת פתרונות לוגיסטיים ואדמיניסטרטיביים.
2002 – 2004: מזכירות בכירה ואדמיניסטרציה - חברת "שידורית "
עבודה כחלק מצוות מצומצם האמון על ניהול ואדמיניסטרציה של לקוחות ה VIP של החברה. בתפקידי ניהלתי מערך אדמיניסטרציה של לקוחות המנויים בשירות בהם רופאים בכירים, ואנשי עסקים שונים. התפקיד כלל: אחריות ומתן מענה ללקוחות המנויים, ניהול יומן פגישות ותיאום תורים עם פציינטים, שליחת מכתבים, תיאומים וסיכומי פגישות עם לקוחות.
זמינות
  מיידי

תוכנות מחשב
• שליטה מלאה בכל יישומיי המחשב באופיס
• שליטה מלאה בעולם האינטרנט והמחשבים


הערות
אחראית, לויאלית, בעלת מוטיבציה גבוהה, אוהבת אתגרים ועבודה בצוות
המלצות יינתנו כנדרש.


מחפש עבודה כ:
אדמיניסטרציה -> מזכירות בכירות -> עם נסיון
אדמיניסטרציה -> מזכירות ופקידות -> עם נסיון
אדמיניסטרציה -> מזכירות שיווק/ בק אופיס -> עם נסיון
אדמיניסטרציה -> ניהול משרד -> עם נסיון
אדמיניסטרציה -> פקידות קבלה -> עם נסיון
אדמיניסטרציה -> שירות לקוחות -> עם נסיון





מעוניין לעבוד באזור:
השפלה

פרטי משרה:
מלאה

משכורת:
גמיש

רכב:
רכב פרטי

רשיון:
רכב פרטי – רישיון ב'

השכלה:
תואר ראשון

ידע במחשבים
Excell
Word

שפות
אנגלית - רמה גבוהה
עברית - שפת אם


הבא