אנחנו שומרים על הפרטיות שלך 🔒
האתר משתמש בעוגיות (Cookies) כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך ולהתאים עבורך תכנים.
בגלישה באתר את/ה מסכים/ה לשימוש שלנו בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות
מסעדנות, ניהול מטבח, 1990-1996: מקיף ב' באשדוד במגמה עיונית + מקצועית – סרטוט ממוחשב., 1996-1999: בסיס חיל האוויר בחצרים בתפקיד מחסנאי תעופתי דרגה 07. תפקדתי כראש צוות לוגיסטי, אחראי ע ל אחסנה ושינוע, ניהול מחסן חלפים טכניים, ניהול מלאי רישומי ממוחשב ועבודה מול ספקים. השתחררתי בדרגת סמל ראשון., 2018 – עד היום : מנהל אירועים ב"חצר המלכה": התפקיד כלל פיקוח על 3 אולמות, ניהול צוות המונה <br />כ – 150 עובדים. ליווי בעל האירוע עד לסיום האירוע<br />2018 : מנהל חנות : ניהול חנות לחליפות חתן התפקיד כלל אחראי על צוות של 3 עובדים, קבלה וסידור סחורה חדשה, עיצוב החנות, עמידה ביעדים, מכירה פרונטלית.<br />2017 : סוכן מכירות כחצי שנה עבדתי בקו חלוקה של ירקות. התפקיד כלל איסוף סחורה מהשטח ומהמחסן, הזמנות ישירות מול 50 בתי עסק, הכנת הסחורה וחלוקתה לעסקים, גבייה יומיומית וכמובן יצירת קשרים עם בתי עסק נוספים. <br />2011- 2017: מנהל אירועים ראשי ב"הרמוניה בגן". התפקיד כולל פיקוח על 3 אולמות, ניהול צוות המונה כ – 160 עובדים. אחראי על סידור עבודה, ליווי בעל האירוע מהחלטת התפריט ועד לסיום האירוע, תיכנון ועיצוב האולם לפי דרישת הלקוח, הכנת סקיצות ופיקוח על מגוון תחנות מזון ומשקאות באולם. <br />2008-2011: מנהל אירועים "בבית האופרה". ניהול צוות של 50 מלצרים, סידור עבודה, יחסי ציבור וטיפול בתלונות האורח ופיקוח על כלל העבודה.<br />2006-2008: מנהל אירועים ב"הרמוניה בגן" התחלתי את עבודתי כמנהל מכירות, במסגרת התפקיד ישבתי עם זוגות ולקוחות פוטנציאלים לסגירת אירוע. זה התבטא בסיור באולם, הסבר על המנות הקיימות, עזרה בבחירת העיצוב וכמובן סגירת מנה. לאחר כחצי שנה עברתי לנהל את האירועים. במסגרת התפקיד מסגירת המנה וניהול צוות מלצרים המונה 70 מלצרים, סידור עבודה, טיפול בדרישות בעל האירוע ודרישות הלקוח ומעקב על כלל האירוע.<br />2004-2006: טבח ואחראי מטבח מרשת המסעדות "ספגטים". במסגרת התפקיד הייתי אחראי על צוות המונה כ – 10 עובדים, הכשרה שוטפת של עובדים ותיקים וחפיפה לעובדים חדשים, סידור עבודה, קישרי ספקים – הזמנה וקליטת סחורה.<br />2001-2004: טבח באולם האירועים "בלו קאסל" באשדוד. הוצאת מנות בפס הקר והחם.<br />1999-2001: מנהל מחסן לוגיסטי (תוצרת גמורה) בחברת "אינדיגו". ניהול צוות המונה 5 עובדים, ניהול מלאי, הכשרת עובדים חדשים והדרכת עובדים קיימים, התפקיד כלל עבודה מול מחשב.
קורות חיים מספר 456858
עדכון אחרון: 15/09/20 12:28
פרטים אישיים
שם מלא: ****
דואר אלקטרוני: ****
גיל: 47
מין: זכר
מצב משפחתי: נשוי
טלפון ראשי: ****
טלפון משני: ****
כתובת: ****
ישוב: אשדוד

השכלה
1990-1996: מקיף ב' באשדוד במגמה עיונית + מקצועית – סרטוט ממוחשב.
תעודות, קורסים והסמכות
  2002-2004: קורס טבחות בבית הספר "תדמור" וסיימתי בדרגה 03.

שירות צבאי
1996-1999: בסיס חיל האוויר בחצרים בתפקיד מחסנאי תעופתי דרגה 07. תפקדתי כראש צוות לוגיסטי, אחראי ע ל אחסנה ושינוע, ניהול מחסן חלפים טכניים, ניהול מלאי רישומי ממוחשב ועבודה מול ספקים. השתחררתי בדרגת סמל ראשון.
ניסיון תעסוקתי
2018 – עד היום : מנהל אירועים ב"חצר המלכה": התפקיד כלל פיקוח על 3 אולמות, ניהול צוות המונה
כ – 150 עובדים. ליווי בעל האירוע עד לסיום האירוע
2018 : מנהל חנות : ניהול חנות לחליפות חתן התפקיד כלל אחראי על צוות של 3 עובדים, קבלה וסידור סחורה חדשה, עיצוב החנות, עמידה ביעדים, מכירה פרונטלית.
2017 : סוכן מכירות כחצי שנה עבדתי בקו חלוקה של ירקות. התפקיד כלל איסוף סחורה מהשטח ומהמחסן, הזמנות ישירות מול 50 בתי עסק, הכנת הסחורה וחלוקתה לעסקים, גבייה יומיומית וכמובן יצירת קשרים עם בתי עסק נוספים.
2011- 2017: מנהל אירועים ראשי ב"הרמוניה בגן". התפקיד כולל פיקוח על 3 אולמות, ניהול צוות המונה כ – 160 עובדים. אחראי על סידור עבודה, ליווי בעל האירוע מהחלטת התפריט ועד לסיום האירוע, תיכנון ועיצוב האולם לפי דרישת הלקוח, הכנת סקיצות ופיקוח על מגוון תחנות מזון ומשקאות באולם.
2008-2011: מנהל אירועים "בבית האופרה". ניהול צוות של 50 מלצרים, סידור עבודה, יחסי ציבור וטיפול בתלונות האורח ופיקוח על כלל העבודה.
2006-2008: מנהל אירועים ב"הרמוניה בגן" התחלתי את עבודתי כמנהל מכירות, במסגרת התפקיד ישבתי עם זוגות ולקוחות פוטנציאלים לסגירת אירוע. זה התבטא בסיור באולם, הסבר על המנות הקיימות, עזרה בבחירת העיצוב וכמובן סגירת מנה. לאחר כחצי שנה עברתי לנהל את האירועים. במסגרת התפקיד מסגירת המנה וניהול צוות מלצרים המונה 70 מלצרים, סידור עבודה, טיפול בדרישות בעל האירוע ודרישות הלקוח ומעקב על כלל האירוע.
2004-2006: טבח ואחראי מטבח מרשת המסעדות "ספגטים". במסגרת התפקיד הייתי אחראי על צוות המונה כ – 10 עובדים, הכשרה שוטפת של עובדים ותיקים וחפיפה לעובדים חדשים, סידור עבודה, קישרי ספקים – הזמנה וקליטת סחורה.
2001-2004: טבח באולם האירועים "בלו קאסל" באשדוד. הוצאת מנות בפס הקר והחם.
1999-2001: מנהל מחסן לוגיסטי (תוצרת גמורה) בחברת "אינדיגו". ניהול צוות המונה 5 עובדים, ניהול מלאי, הכשרת עובדים חדשים והדרכת עובדים קיימים, התפקיד כלל עבודה מול מחשב.
זמינות
  מיידי

הערות
בעל תודעת שרות גבוהה, הבנת צרכי הלקוח, משימתי, חרוץ, בעל יחסי אנוש מעולים ונכונות לעבודה מאומצת.

מחפש עבודה כ:
ניהול -> ניהול עבודה -> עם נסיון
הפקות ואירועים -> ניהול אירועים -> עם נסיון
מסעדנות -> שף/ית -> עם נסיון
מסעדנות -> ניהול מטבח -> ללא נסיון





מעוניין לעבוד באזור:
הדרום
השפלה

פרטי משרה:
מלאה
חלקית
משמרות

משכורת:
גמיש

רכב:
רכב פרטי

רשיון:
רכב פרטי – רישיון ב'

השכלה:
תיכונית
מקצועית

ידע במחשבים
Excell
Word
Power Point

שפות
אנגלית - רמה בנונית
עברית - שפת אם


הבא