אנחנו שומרים על הפרטיות שלך 🔒
האתר משתמש בעוגיות (Cookies) כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך ולהתאים עבורך תכנים.
בגלישה באתר את/ה מסכים/ה לשימוש שלנו בעוגיות בהתאם למדיניות הפרטיות
אדמיניסטרציה, ניהול משרד, השכלה:<br /> 2001: השלמת בגרויות, מכללת אוהלו, קצרין<br /> 2000: קורס מזכירות רפואית, עמל, טבריה <br />1996-1992: ביה"ס התיכון, נופי גולן, קצרין<br /><br />, שירות צבאי: <br />1998-1996: שרות צבאי מלא כפקידה טכנית בחיל תותחנים<br /><br />, ניסיון תעסוקתי: <br /> <br />2004- כיום: מנהלת משרד, באולינג, קניון חיפה<br />התפקיד כלל:<br />אחריות כוללת על ניהול המשרד, ניהול מלאי מזון ומוצרי שיווק וכח אדם.<br />בקרה שוטפת על המלאי, עבודה מול ספקים והנפקת הזמנות.<br />עריכת סידור עבודה לכ – 30 עובדים כולל חופשות.<br />אחריות על קליטת עובדים חדשים, חפיפה והנחייה שוטפת לגבי עבודה מול לקוחות.<br />ארגון אירועים, הזמנת מזון, הבטחת תקינות הציוד, סידור השולחן וליווי הלקוחות במהלך האירוע.<br /><br />2003-2001: מזכירה, אמישראגז<br />התפקיד כלל:<br />מתן שרות טלפוני ופרונטלי ללקוחות החברה.<br />פתיחת קריאות שרות במערכת הממוחשבת, שליחת טכנאי ללקוח ומעקב פתרון.<br />הכנת סידור עבודה יומי לטכנאים.<br />טיפול באדמינסטרציה כללית, דואר והפקדות. <br /><br />2000-1998: מזכירה, קאנטרי קלאב קצרין<br />התפקיד כלל:<br />התנהלות שוטפת מול מנויים, רישום מנויים חדשים ומשלוח תזכורות לגמר מנוי.<br />טיפול שוטף בהפקדות כספים בבנק, דואר ותיוקים. <br /><br />
קורות חיים מספר 70388
עדכון אחרון: 13/05/10 14:13
פרטים אישיים
שם מלא: ****
דואר אלקטרוני: ****
גיל: 47
מין: נקבה
מצב משפחתי: רווקה
טלפון ראשי: ****
טלפון משני: ****
כתובת: ****
ישוב: חיפה

השכלה
השכלה:
2001: השלמת בגרויות, מכללת אוהלו, קצרין
2000: קורס מזכירות רפואית, עמל, טבריה
1996-1992: ביה"ס התיכון, נופי גולן, קצרין

שירות צבאי
שירות צבאי:
1998-1996: שרות צבאי מלא כפקידה טכנית בחיל תותחנים

ניסיון תעסוקתי
ניסיון תעסוקתי:

2004- כיום: מנהלת משרד, באולינג, קניון חיפה
התפקיד כלל:
אחריות כוללת על ניהול המשרד, ניהול מלאי מזון ומוצרי שיווק וכח אדם.
בקרה שוטפת על המלאי, עבודה מול ספקים והנפקת הזמנות.
עריכת סידור עבודה לכ – 30 עובדים כולל חופשות.
אחריות על קליטת עובדים חדשים, חפיפה והנחייה שוטפת לגבי עבודה מול לקוחות.
ארגון אירועים, הזמנת מזון, הבטחת תקינות הציוד, סידור השולחן וליווי הלקוחות במהלך האירוע.

2003-2001: מזכירה, אמישראגז
התפקיד כלל:
מתן שרות טלפוני ופרונטלי ללקוחות החברה.
פתיחת קריאות שרות במערכת הממוחשבת, שליחת טכנאי ללקוח ומעקב פתרון.
הכנת סידור עבודה יומי לטכנאים.
טיפול באדמינסטרציה כללית, דואר והפקדות.

2000-1998: מזכירה, קאנטרי קלאב קצרין
התפקיד כלל:
התנהלות שוטפת מול מנויים, רישום מנויים חדשים ומשלוח תזכורות לגמר מנוי.
טיפול שוטף בהפקדות כספים בבנק, דואר ותיוקים.

תוכנות מחשב
יישומי מחשב:
שליטה ב – Office.


הערות
תמצית:
נסיון בניהול משרד, ניהול מלאי, עבודה מול ספקים לקוחות ועובדים ואדמיניסטרציה כללית.
בעלת יכולת ביטוי וניסוח בכתב ובעל פה, סדר וארגון ,יוזמה ויכולת למידה מהירה.
יצירתית, אחראית, בעלת מוסר עבודה גבוה ויחסי אנוש מצוינים.



מחפש עבודה כ:
אדמיניסטרציה -> מזכירות ופקידות -> עם נסיון
אדמיניסטרציה -> ניהול משרד -> עם נסיון





מעוניין לעבוד באזור:
חיפה

פרטי משרה:
גמיש

משכורת:
גמיש

רכב:
ללא רכב

רשיון:
ללא רישיון

השכלה:
מקצועית

ידע במחשבים
Excell
Word
Power Point
Access

שפות
אנגלית - רמה בנונית
עברית - שפת אם


הבא